New walking

Poznaj następcę Nordic Walking

Poznaj następcę Nordic Walking

Poznaj następcę Nordic Walking

Slider

Zapraszamy na trening!

Trening BungyPump

Trening z kijami BungyPump łączy ze sobą spacer wraz z wzmocnieniem ciała, wytrzymałości, koordynacji oraz ćwiczeń rozciągających. Z łatwością można trenować zarówno górną jak i dolną część ciała, w wyniku czego 90% mięśni ciała jest aktywowanych i do 60% wzrasta spalanie kalorii. Dzięki kijom BungyPump można stworzyć trening dla każdego, kto chce poprawić swoją kondycję i zbudować silniejsze i bardziej elastyczne ciało. Kije BungyPump są obecnie jednym z najlepszych produktów fitness na szwedzkim rynku. Kije sprawdzają się zarówno dla środowisk miejskich jak i bardziej naturalnych. Co więcej, kije BungyPump zaspakajają wszystkie potrzeby i nie jest dziwne, że kije okazały się niezwykle popularne wśród wszystkich grup wiekowych niezależnie od poziomu sprawności fizycznej. Kije sprawiły, że osoby, które zazwyczaj nie uczestniczą w zajęciach fizycznych przekonały się do tego produktu.

Trening z kijami BungyPump był porównywany z tradycyjnymi kijami do Nordic Walking, ale to porównanie straciło sens, gdyż kije BungyPump okazały się narzędziem do wielofunkcyjnego treningu, który oferuje o wiele, wiele więcej niż zwykły spacer z kijami! Kije BungyPump znajdują wiele zastosowań takich jak: regularne ćwiczenia, rehabilitacja, bardziej wymagająca aktywność fizyczna lub odchudzanie. Co więcej, trening może być wykonywany zarówno w salach gimnastycznych jak i na świeżym powietrzu. Trening z kijami BungyPump jest kluczem do dobrego samopoczucia przez całe życie. Trening z BungyPump to sposób na zachowanie sprawności fizycznej na długie lata.

Bardzo ciekawą alternatywą jest trening B-O prowadzony na dyskach sensomotorycznych z kijami BP  przeznaczony dla osób z niewielką ilością czasu, którą mogą dziennie poświecić  na aktywność fizyczną. Trening realizowany jest w miejscu zamieszkania  na min. 3m2 i zaspokaja rekomendowaną przez WHO minimalną tygodniową aktywność fizyczną  ( 150 min. łagodnego wysiłku fizycznego lub 75 min wysiłku interwałowego).